joi, 15 ianuarie 2015

Nivea Creme Review

   Se intampla, mai ales in timpul iernii, ca mainile noastre sa fie aspre, uscate, crapate. Temperaturile scazute pot fi necrutatoare cu mainile noastre. Acestea sunt motivele pentru care, mai ales in acest sezon, ar trebui sa ne protejam mainile. Am citit despre tot felul de masti naturale, cu uleiuri, unt si chiar cu oua. Dar sa fim seriosi! Cine poate iesi din casa dupa ce s-a dat cu ulei de masline pe maini?
   Pentru a evita astfel de situatii neplacute, cea mai buna solutie este alegerea unei creme hidratante, care sa intre repede in piele. Am cautat mult timp o crema de maini care sa fie pe placul meu si in sfarsit am gasit-o. E vorba despre un brand foarte cunosc, si anume NIVEA.
   Am cumparat acum vreo doua luni crema Nivea si am fost foarte placut surprinsa de calitatea ei. Crema nu este unsuroasa, intra foarte usor in piele, hidrateaza si catifeleaza. Poate fi folosita si pe corp si este ideala pentru orice tip de piele.
  Eu obisnuiesc sa o folosesc ori de cate ori simt ca mainile mele sufera din cauza frigului, dar in special seara, inainte de culcare. Aplic o mica cantitate de crema, masez usor si destul de putin pentru ca intra foarte repede in piele. Textura cremei este consistenta, de culoare alba.


  Puncte tari:
- intra repede in piele
- hidratanta
- miros placut
- ambalaj practic
- nu lasa pielea grasa
  Pret: aproximativ 10 lei
  Cantitate: 150 ml
  Raport calitate-pret: excelent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu