miercuri, 14 ianuarie 2015

Wishlist Sheinside

 Am descoperit de curand site-ul Sheinside.com si am vazut ca multe fete fac comenzi si sunt foarte multumite de calitatea acestor produse. Astfel, uitandu-ma pe site, mi-am creat un wishlist.
  Primul produs pe lista mea este aceasta geanta din piele naturala. Pretul ei initial este de 65 de dolari, dar se poate achizitiona cu reducere, pretul final fiind de  59,17$. Orice femeie ar trebui sa detina o astfel de geanta, fiind extrem de practica si foarte usor de asortat.


   De asemenea, pe lista mea se mai gaseste si aceasta geaca din piele ecologica. Pretul ei este de de doar 43,33$. 
   Pe lista mea se mai gasesc si alte produse foarte faine. Le veti descoperi in postarile urmatoare! 
   Ce produse existente pe acest site va este pe plac? Cum vi se par cele alese de mine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu