joi, 2 aprilie 2015

Ambasador Vegeta

  Nu sunt o bucatareasa foarte buna, insa imi place sa gatesc mancarurile mele preferate. Imi place mancare condimentata cu Vegeta. Ce gust are o supa cu galuste fara putina Vegeta? Aceste condimente ma ajuta mereu sa imbogatesc gustul mancarii.
  Vegeta dateaza din anul 1958, fiind creata de doamna Zlata Bartl, impreuna cu echipa sa. Ma indoiesc ca exista bucatareasa care sa nu fi incercat acest adaos universal pentru mancare.
   In primavara aceasta, in perioada aprilie-mai, Vegeta isi cauta blogger ambasador. Acesta va avea de indeplinit mai multe sarcini precum: coordonarea unei campanii de suflet in care va gati pentru copiii unui centru de plasament, prezentarea in doua articole experienta sa ca blogger, gazduirea unor bannere pe blogul sau. In schimbul acestor sarcini, bloggerul va fi recompensat cu suma de 550 euro si va fi anuntat pe pagina de facebook ca blogger oficial.
   Mi-as dori sa devin blogger ambasador deoarece aceasta experienta ar fi unica pentru mine. Cred ca m-ar ajuta sa imi dezvolt pasiunea pentru gatit si in acelasi timp, pasiunea pentru scris pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu