vineri, 5 iunie 2015

Prima comanda de la Sheinside

  V-am spus zilele trecute ca o sa va arat prima comanda facuta pe site-ul Sheinside. Comanda a ajuns la mine dupa aproximativ o luna dupa ce am plasat-o. Am primit aviz de la posta vamala si m-am prezentat pentru a o ridica in ziua trecuta pe aviz. Nu am platit alte taxe vamale.
  Pentru a nu plati pretul transportului in momentul plasarii comenzii(15$), am platit 30$ prin paypal. Asa o sa fac de fiecare data cand o sa plasez comenzi pe acest site deoarece nu mi se pare convenabil sa dau 15$ pe transport.
  Revenind la produsele achizitionate, tin sa precizez ca sunt foarte multumita de calitatea lor. Pentru a fi siguri de marimi, trebuie sa verificati dimensiunile fiecarui produs. Daca o sa faceti asta, n-o sa comandati produse prea mari/mici.
 Geanta: click
Pulover: click
Camasa: click

   A doua comanda este deja pe drum. Contine articole de vara si abia astept sa o primesc.Va recomand sa invitati 5 prieteni pentru a beneficia de o reducere de 50% pentru comenzile ce depasesc 50$.
Ce parere aveti despre produsele comandate de mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu