joi, 23 iulie 2015

Lenjerii de pat de calitate

   Ati cautat lenjerii de pat pe internet? Ati comandat, ati primit si deschis coletul, iat atunci ati ramas dezamagiti de calitatea produselor comandate? Tin sa mentionez ca am trecut prin toate aceste faze. Am vazut o lenjerie frumoasa, m-am bucurat de pretul mic, am comandat-o..iar cand am primit-o, m-am "dezumflat". Se intampla acum vreo 5 ani. Tin minte si acum prima noapte petrecuta pe acea lenjerie. In dimineata urmatoare, m-am uitat in oglinda si eram albastra. Acum, imi vine sa rad cand ma gandesc la aceasta intamplare, dar atunci era de plans.
  Tocmai acesta este motivul pentru care de-a lungul timpul nu m-am mai lasat pacalita de preturile mici si am cautat site-uri serioase, care permit returnarea produsului si recuperarea banilor. Unul dintre aceste site-uri este www.cumparamisim.ro. L-am descoperit in urma cu putin timp si pot spune ca am ramas impresionata de calitatea produselor si a serviciilor pe care le ofera clientilor.
  Transportul produselor de pe acest site se realizeaza extrem de rapid, in 24-48 de ore lucratoare prin curier, iar plata se face la livrare. Transportul este gratuit pentru comenzile ce depasesc 400 lei, iar pentru comenzi mai mici, clientii trebuie sa scoata din buzunar 9 lei pentru livrarea in Bucuresti si 19 lei pentru livrarea in restul tarii.
  De asemenea, returnarea produselor se poate face conform legii in vigoare. In acest sens, puteti folosi cele doua numere de telefon disponibile pe site, precum si sectia returnari. Insa, eu va asigur ca produsele sunt calitative si nu fi nemultumiti.
  Am atasat si doua imagini cu lenjeriile de pat comercializate de acest site. Mai multe detalii despre materiale, marimi si instructiuni de intretinere, gasiti la fiecare produs in parte. Daca aveti orice alte intrebari, puteti suna la cele doua numere de telefon disponibile pe site.Veti primi informatiile necesare in cel mai scurt timp posibil, de luni pana vineri, intre orele 10:00 - 18:00.
 


   Bucurati-va de un somn odihnitor alaturi de aceste minunate lenjerii de pat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu