joi, 13 august 2015

Summer Black Week

  Lenjerii de pat outlet organizeaza un super concurs, iar premiul cel mare consta intr-o excursie la Paris. Daca ati visat vreodata sa va plimbati prin orasul indragostitilor, aceasta este o oportunitate minunata de a va indeplini dorinta. Daca veti cumpara o lenjerie de pat, veti fi automat inscrisi la concurs.
  Minunata campanie este valabila in perioada 13.08 - 20.08 si se numeste Summer Black Week. In aceasta perioada, va puteti cumpara lenjerii de pat BFS, 3D, Bumbac si Jaquard la preturi de nerefuzat. Astfel, primiti doua lenjerii de pat, dar platiti doar una (1+1 gratis).
  Magazinul online are foarte multe lenjerii de pat frumoase si calitative, asa ca veti avea de unde alege. Eu l-am inspectat bine si mi-a fost extrem de dificil sa ma decid, insa va arat cateva lenjerii de pat dintr-o lista lunga. Cel mai mult mi-a placut faptul ca pe acest site am gasit lenjerii pe care nu le-am vazut in alta parte. De asemenea, am apreciat faptul ca pe acest site am gasit lenjerii mari, care pot fi puse cu usurinta pe patul meu de 2x2 m.
  Prima lenjerie aleasa de mine este realizata din 70% poliester, 30% bumbac si alte fibre. Sunt pur si simplu indragostita de aceasta combinatie de culori.


  Bineinteles ca de pe lista lenjeriilor de pat preferate nu putea lipsa una care sa ma trimita cu gandul la mare. Imi place foarte mult ca este genul de lenjerie care ar putea fi pusa pe patul copiilor (in aceasta categorie ma incadrez si eu, desi au trecut cativa ani de cand mi-am serbat majoratul). 


  Ultima lenjerie de pat este 3d. Tin sa precizez ca lenjeria nu intra la apa, iar culorile se vor ramane la fel chiar si dupa spalare. Tot ce trebuie sa faceti este sa spalati lenjeria de pat la 30 grade Celsius si sa nu folositi inalbitori chimici.


  Pe acest site veti gasi lenjerii calitative la super preturi, Cumparati cu incredere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu