duminică, 11 octombrie 2015

Wishlist - Romwe

   De ceva timp urmaresc site-ul Romwe si tocmai de aceea as vrea sa va arat astazi o parte din produsele pe care mi le-as dori in garderoba. Din cauza ca afara este vremea asta urata si ploioasa, am ales o tinuta potrivita pentru aceasta vremea. Prognoza meteo nu suna prea bine, asa ca trebuie sa ne "aprovizionam" cu paltoane, gretute, pulovere si multe alte articole ce ne pot tine de cald in zilele friguroase de toamna-iarna.
   Primul produs pe care am pus ochii este un palton cu blana artificiala. Este potrivit pentru sezonul rece, dar avand in vedere ca afara sunt aproximativ zero grade, mi-ar prinde bine si acum. Se gaseste pe site la pretul de 46,67$.


   Al doilea articol pe care mi-l doresc este un pulover de mohair. Imi place foarte mult modelul si cred ca as putea sa-l port chiar si la o petrecere intre prieteni.


   Si acesti blugi sunt pe lista mea. Costa doar 12,33$ si sunt redusi cu 48%. Pot fi purtati in foarte multe tinute si consider ca sunt o investitie foarte buna.


  Tinuta nu se putea incheia decat cu o superba pereche de botine. Sunt reduse cu 50%, asa ca noul pret al acestor botine este 36,67$.
Aceasta este tinuta pe care am alcatuit-o din produsele mele preferate de la Romwe. Ce parere aveti?
Care este articolul vostru preferat?

2 comentarii: