miercuri, 25 noiembrie 2015

Review lenjerii CumparaMisim

  Mai sunt 4 saptamani pana la Craciun, asa ca mi-am dorit foarte mult doua lenjerii de pat cu Mosul. Am apelat la site-ul CumparaMisim deoarece mai am si alte lenjerii de la aceasta firma online si pot spune ca sunt mai mult decat multumita de calitatea acestora. Cred ca aceste lenjerii sunt potrivite si pentru a le face cadou oamenilor dragi din viata voastra. Mie mi se pare o surpriza foarte frumoasa. Acestea vin ambalate intr-o cutie de carton lacuit, eleganta, alaturi de o punga cadou.
  Ambele lenjerii sunt confectionate din bumbac satinat si sunt destul de mari astfel incat sa le pot utiliza pe patul meu de 200 x 200 cm. Prima lenjerie are imprimeu 5D, insa acesta nu iese daca lenjeria este spalata la maxim 40 de grade.



  A doua lenjerie are un imprimeu 3D si costa doar 99 lei. Este la reducere de la 235 lei, asa ca grabiti-va. Merita fiecare leu.  


   Sunt cele mai bune lenjerii pe care le-am avut vreodata. Cu siguranta o sa apelez la CumparaMisim ori de cate ori o sa-mi doresc o noua lenjerie. Si, daca ma uit la ce modele frumoase sunt pe site, nici n-are cum sa nu ma tenteze o noua achizitie. 
   Livrarea dureaza extrem de putin (24 - 48 de ore) si este gratuita pentru comenzile ce depasesc 400 lei.

3 comentarii:

  1. si mie imi plac lenjeriile cu un colorit viu dar trebuie sa fim atenti la materialul din care sunt facute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acestea sunt din bumbac satinat, asa ca nu avem de ce sa ne facem griji. :) Materialul este de foarte buna calitate. Am o lenjerie de jumatate de an de la ei, spalata de nenumarate ori, care arata ca noua.

      Ștergere