sâmbătă, 9 aprilie 2016

Ai grija de parul tau cu produsele de la Loncolor


   Acum ceva timp postam pe facebook aceasta poza si va anuntam ca am inceput sa testez produsele de la Loncolor. Acum, a venit vremea sa va spun impresiile mele despre acestea.  
   Pentru inceput, vreau sa va vorbesc despre vopseaua de la Loncolor. In luna februarie, am castigat o schimbare de look la un concurs, iar atunci am decis sa imi fac un ombre. Nu prea mi-a placut rezultatul, asa ca, mai de voie, mai de nevoie, a trebuit sa ma revopsesc. Pachetul de la Loncolor a aparut la fix. Mi-am ales culoarea moka frappe in speranta ca voi reveni oarecum la culoarea mea naturala. O cutie de vopsea contine un tub de vopsea crema, doua plicuri de oxidant crema, un plic de masca pt. intretinerea parului vopsit, o pereche de manusi de protectie, precum si instructiunile de folosire.
   Parul arata foarte bine dupa ce am utilizat vopseaua. Varfurile despicate aproape ca nu se mai vad. In concluzie, imi place mult rezultatul si o sa mai cumpar vopsea de la Loncolor. Am utilizat vopseaua impreuna  cu masca pentru intretinerea parului vopsit, care ajuta la mentinerea culorii si la hidratarea parului. Aceasta contine cheratina si ulei de Limnanthes Alba. Pentru a vedea efectele pe care le are asupra parului meu, am renuntat momentan la placenta de la Kallos si mi se pare ca rezultatul este acelasi.

   Pe langa vopsea si masca pt. parul vopsit, am mai primit o vopsea pentru ingrijirea parului cu ulei de masline, o crema pentru ingrijirea parului si o crema pentru maini nutritiva.
   N-am apucat sa testez masca pentru ingrijirea parului deoarece asa cum v-am spus, parul meu este proaspat vopsit si m-am gandit ca ar fi mai bine sa folosesc un produs realizat special pt. acesta.
    Am fost foarte curioasa sa testez crema pentru ingrijirea parului deoarece poate fi utilizata fara clatire ulterioara. Am folosit-o atat pe parul umed, cat si pe parul uscat, si mi-a placut ca nu-l ingrasa deloc. In plus, parul devine mai hidratat si mai usor de aranjat.

   Crema pentru maini cu ulei din samburi de struguri si Provitamina B5 hidrateaza foarte bine mainile. De cand ma stiu, am pielea foarte uscata, mai ales in sezonul rece si tocmai de aceea incerc sa-mi hidratez pielea. Nu-mi plac cremele care nu intra usor in piele, insa aceasta crema chiar m-a impresionat. Mai are si un mare plus: miroase extraordinar de bine.
   Gasiti mai multe informatii despre produsele Loncolor pe pagina de facebook cu acelasi nume, dar si in magazine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu