luni, 25 aprilie 2016

Cum arata in realitate produsele de la Wholesalebuying

   De curand am primit comanda de la Wholesalebuying si m-am gandit sa va arat ce minunatii am mai primit. Asa cum v-am aratat si in articolul facut in momentul in care am plasat comanda, mi-am luat o rochie office, o camasa cu maneci trei sferturi si un ruj.
   Rochia este foarte frumoasa, dar un pic cam larguta. Materialul este de buna calitate si poate fi purtata cu succes la job. E perfecte pentru femeile care au putina burtica deoarece croiul rochiei ascunde acest mic defect.

   De camasa sunt de asemenea foarte incantata. Am mai cautat astfel de camasi pe site pentru vara ce va veni, insa nu prea am mai gasit. Bluza costa doar 4.93 dolari si e absolut minunata. Eu mi-am luat marimea M. 


   Rujul este foarte ok pentru cei doi dolari pe care i-am dat pe el. Nu este foarte rezistent, dar nici nu dispare de pe buze imediat.

Ce parere aveti despre alegerile mele?

2 comentarii:

  1. Rochia este interesanta dar nu este tocmai pe stilul meu. Camasa este preferata mea. Se vede frumos pe corp si cred ca am sa imi iau si eu modelul asta.

    RăspundețiȘtergere