miercuri, 6 aprilie 2016

New order - Dresslink

  Sunt foarte fericita deoarece o noua comanda de la Dresslink se indreapta spre mine. Desi la inceput am fost sceptica in ceea ce priveste calitatea produselor, acum hainutele si accesoriile de la ei au devenit preferatele mele. Cele mai multe haine bussiness le am de la ei si intentionez sa-mi maresc garderoba. Ma declar indragostita de rochiile lor, de bluze/camasi si de seturile de lenjerie intima. Preturile sunt super bune, iar calitatea produselor este peste asteptari.
   Astazi am plasat o noua comanda. Am si pierdut numarul comenzilor facute pe acest site. Am vrut sa-mi iau din nou haine pe care sa le imbrac atunci cand ma duc la munca, asa ca mi-am ales trei bluze de care sunt foarte incantata si un nou set de lenjerie intima.
 


    Abia astazi am vazut pt. prima data acesta bluza pe site si n-am mai stat sa ma gandesc daca s-o cumpar sau nu. Am pus-o direct in cos. Sper sa arate la fel de bine si in realitate.

   Dupa cum v-am aratat in ultimul articol, mi-am mai luat doua lenjerii (alba si neagra), iar acum a venit vremea s-o iau si pe cea albastra. Costa doar 3,90$ si e foarte frumoasa in realitate. 

Spor la cumparaturi!

Un comentariu: