marți, 14 iunie 2016

Ie moderna de la Romwe

   Ultima comanda plasata pe site-ul Romwe a ajuns saptamana trecuta la posta vamala, de unde am si ridicat-o. Din fericire, am scapat fara sa platesc taxe, insa, din nefericire, va trebui ca in viitor sa duc facturile pentru a putea ridica colete. Avand in vedere ca majoritatea coletelor sunt din colaborari, nu stiu de unde as putea sa scot facturile, insa o sa vad ce-o sa fac.
   Revenind la comanda, aceasta a avut un singur produs, si anume o bluza superba din bumbac. Seamana foarte mult cu o ie si tocmai acesta este motivul pentru care m-am hotarat s-o aleg. Este perfecta pentru zilele calduroase de vara. Este marimea one-size, asa ca nu trebuie sa va faceti griji in privinta acestui lucru. Eu as fi preferat sa fie putin mai lunguta, insa este bine si asa.
   Mie imi place foarte mult si deja am pus ochii pe un alt model. 

Bluza: Romwe





Ce parere aveti despre aceasta ie moderna?

2 comentarii:

  1. ceri de la ei proforma invoice. ( este chestia aia care apare pe colet, cu produsul si pretul) ;)

    RăspundețiȘtergere