joi, 23 iunie 2016

New order - Dresslink

   Stiti deja ca iubesc articolele de la Dresslink. Am foarte multe bluze, tricouri si rochii si tot nu-mi ajung. Inainte de a plasa o comanda, stau ore intregi pe site-ul lor pentru a reusi sa ma hotarasc asupra articolelor pe care mi le doresc. Diversitatea mare de produse, dar si preturile extrem de bune ma fac sa adaug in wishlist din ce in ce mai multe produse.
    Ultima comanda a continut doua bluze, un tricou, dar si doua perechi de cercei. Dupa cum v-am mai spus deja, am ramas impresionata de calitatea materialelor din care sunt realizati cerceii si tocmai de aceea mi-am comandat foarte multe modele. Sunt super ieftini si foarte frumosi!
    Aceasta bluza de la Dresslink este una din cele mai bune alegeri ale mele. Este realizata din chiffon. Mi-am ales marimea L si mi se pare perfecta.


  Si a doua bluza este foarte faina. Poate fi purtata atat cu pantaloni, cat si cu fusta. 


   In aceeasi comanda, am avut si un tricou de care sunt tare incantata. Este realizat din bumbac, iar pe site se gasesc mai multe modele.

Spor la cumparaturi,dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu