luni, 20 iunie 2016

Summer wishlist - Romwe

  Canicula a venit mai devreme decat ne asteptam, tocmai de aceea am inceput sa-mi fac un wishlist cu cateva haine frumoase de care am neaparat nevoie. Printre aceste lucruri, se numara rochii de plaja, costume de baie si alte hainute care se pot purta in zilele astea calduroase.
   Prima rochie care m-a cucerit este aceasta. Imi plac foarte mult culorile pale si cred ca aceasta este perfecta pentru o plimbare pe plaja si nu numai.


   A doua rochie este tot pentru vara, insa este o rochie de ocazie care poate fi purtata la evenimentele pe care le aveti in urmatoarea perioada. Cu siguranta veti straluci purtand o asemenea rochie rosie.


   Pentru concediul pe care o sa-l petrec la mare, mi-am ales doua costume de baie. Niciodata nu am destule costume de baie, si nici de data aceasta nu m-am putut limita doar la unu. Am optat pentru costume de baie colorate, tineresti.



Sper sa va placa wishlistul meu.
Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu