miercuri, 20 iulie 2016

Blue Blouse

   In urma cu cateva saptamani am plasat ultima comanda pe site-ul Romwe. Mi-am mai ales doua bluze office pentru a le putea purta ziua, la job.  Am optat pentru o bluza alba pe care o veti vedea intr-un articol viitor si pentru o camasa albastra cu dungi.
   Camasa mi-a placut de prima data de cand am vazut-o pe site. Am ales marimea M, insa cred ca puteam sa iau si un S. Este putin larguta insa poate fi purtata cu usurinta alaturi de o pereche de pantaloni office sau chiar alaturi de blugi. Eu am ales sa creez o tinuta pentru job, asa ca am combinat-o cu pantaloni din stofa si o pereche de balerini.
    Sunt foarte incantata de materialul din care este confectionata camasa si cu siguranta va deveni o piesa de baza in garderoba mea.

Camasa: aici






Sper sa va placa tinuta mea de astazi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu